koulussa en kyllä saanu niin mitään aikaseksi. en niiiin mitään. aivot oli ihan off.

ja kärsin koulussa kun kaikki tytöt jakso jauhaa niistä saatanan wanhoista. puuskahinki ps8 tunneilla jotain että alkaako kaikki tytöt nyt puhuu niistä 24/7. voi kuolema.

mussan tunnilla soitettiin kanteletta. mut musta oli kivenpi soittaa kitaralla! mussassa mua ärsyttäähävettää se ku lauletaan ja sit laulan hiljaa ettei mun vieruskaverit kuule ja sit ku aina mun vierissä istuu jotain hiton laulajia jotka laulaa silleen wowowo omg ja sit ite mumisen siinä jotain. sit jos vahingossa vähä lujemmin laulan niin heti ne vilkasee muhun päin. :( tei ehkä oon vaan paranoid . . .. . .. . emt

ussassa oli raamattu. yäk. eikö oo hassua ( = EI) muuten miten homoseksuaaleja vastaan hyökätään raamatun avulla 'koska raamatus sanotaan niin' ja raamatussa sanotaan miehen ja miehen välisestä suhteesta vaan ehkä yhellä lausella. niin eikö oo hassua (=EI) että se yks lause on otettu niin silmätikuksi. eikö se vois yhtä hyvin olla joku 'älä käytä kahdesta eri langasta valmistettua vaatetta' vai mitä helvettiä sielä lukikaan.

ja miks se on yhä voimassa? jos sitä noudatetaan niin sanatarkalleen, miksei ei myös noudateta niitä 'katkaise oma jalkasi pois, kaiva oma silmäsi pois' käskyjä? miks? niin. että eikö oo hassua.

lainasin kirjastosta (koulun) jotain kaks randomii enkkukirjaa. alotin lukeen sitä toista linkussa.
sit kotona olin päättäny et tänään luen ruotsin ne kauppahalli jne jutut ja sen tienneuvvomisen ja ton bilsan asian mut jotenki sit päädyin jatkamaan sen lainakirjan lukua .. ja luinki sitä sitte komeet kolme tuntia!

siinä on tollanen muija joka vähä oli ton ukon kan sit se yhtenä päivänä meni känppäänsä ja löys sen ukon sieltä ja se ukko luki sen päiväkirjaa. sit se sano sille ukolle et moi moi. sit yhtäkkiä se ukko alko seurusteleen sen muijan siskon kans ja ne meni kihloihin ja sit se ukko stalkkaa ja vainoaa sitä muijaa.

sit mulla menee just hermot tohon kirjaan kun ne hahmot on niin kärjistettyjä mutta mä luen silti ku haluun tietää miten tos käy, tappaako joku jonku koska tossa kannessa on hirttoköysiä sit tossa lukee jotain että 'how could something as innocent as a smile lead to murder...?"

sit oon ankstannu. oon oikeestaan ankstannu nyt jo jotain viikon putkeen. millon se valo pilikahtaa? en jaksa tätä. ärsyttää. väsyttää. syön. nukun.

mul ois koneella HARRY POTTER JA PUOLIVERINEN PRINSSI!!!!!

mut en tiijä jaksanko kattoo sitä. koko päivän koulussa sinnittelin sillä lohduttautumisella että 'hei ii, kotona katotaan härri potter ja syyään hedelmäkoktail 8)))' mut nyt ei huvita. ehkä sit huomenna. mut huomenna pitää lukee ruotsii. no ehkä sit keskiviikkona niinku palkkioks pieleen menneestä ruotsin kokeesta?