tästä voi kenties tulla romaanientry tai kenties poistan tän heti kun oon saanu vähä floodattua.

no. mistäs alottasin.

 

1. koeviikko saatana!
se on ohi. OHI OHI OHI. ranskasta sain 10, matikasta 9, historiasta 9, venäjästä 10 äikkää tai taloustietua en oo saanu takas. oli kyllä varsin raskas koeviikko, yks raskaimmista so far. luin ihan liian vähän en tajunnu mitään en yrittäny tarpeeks olin laiska . . . join kahvia joka päivä ja sen seurauksena olin oikeesti kaks kertaa väsyneenpi, nukuin tosi vähän (pari tuntia per yö) . . raivosin ja itkin, tosiaan.

2. talavi saatana!
tykkään talvesta mut se on siinä argh kun mopolla ei voi enää mennä kouluun. eli jouvun alkaan kulkeen isin kyyvillä. no ok ei siinä mitään tykkään siitäki. mut siis. se lähtee aina joskus 7.40 ja oon sitte koululla 7.50-8.00. no ei siinäkään mitään mut koulu ALKAA vasta 8.20. ärsyttää olla se yliaika aamulla kun mielummin esim nukkusin pitenpään tai jotain. sit oon tyyliin aina ekoin ihminen koko koulussa sldkjflskdjf. JA sitten kotia meen bussilla. no ei sen siinäkään mitään tykkään tosi paljo siitä kotimatkasta. MUTTA. oon kotona joskus +15.00. jeee. no ei kai se niin kauhean myöhään oo mutta kun aika koulun jälkeen on muutenki varsin vähänen niin kyllä se verottaa ihmistä. joo. eipä talvesta muuta.

3. ens jakso saatana!
mulla on varsin kuivia aineita. historian #3, uskonnon #3, mussan #2, bilsan #2, psykologian #8 ja ruotsin #3. no ruotsissa ei mitään varmaan kivin noista mutta siis argh joku biologia ja uskonto. mussakin on vähä perceest mut se hyvä puoli ettei oo läksyä ja tunneilla vaan istutaan ja auvotaan suuta et joo kyllä mä laulan mm-m! ja mussan koekkin on sellanen joo-o ei siihen voi edes lukija. psykon kurssi on soveltava et siitä ei oo koetta olleskaan (kai?).  mutta tentin enkku #4 niin mulla on silti 6 koetta. taas.

se noissa kursseissa kans et katoin wilmasta ja ne kaikki on ryhmäkoiltaan helevetin isoja. 30 ihmisen luokkaa. tämä on hyvä ja huono juttu. hyvä siinä että sulaudun sinne luokkaan ja opet ei huomaa mua eli ei kovin suurta stressiä siitä että apua jos se esim kysyy multa jotain?! huono siinä et mua vähä ärsyttää sellanen kauhee ihmismassa ja just se et mä sulaudun. mun pitäs alkaa epäsulautumaan oleen äänekkäämpi ja sosialisoimaan mut oikeesti musta tuntuu et ei nuo ihmiset ei ne oo mun tyylisiä ihmisiä tai mä en ole niijen tyylinen ihminen ja oon vähä pessimisti senki suhteen et kannattaako sitä ENÄÄ yrittää mitään yrittää koska tätä paskaa on jälellä enää tämä vuos ja sitte apirupu ja sitten pois. eikö se ois turhaa?

ärsyttää olla se hiljanen tyyppi joo se outo joo mutta ihan sama. oon vaan vääränlainen, en osaa ja kaikkea muuta.

kursseista se vielä että suurin osa on sitä 'istun-tässä-luokassa-tässä-penkissä-about-30-tuntia-ja-kirjotan-muistiinpanoja-ja-kuuntelen-kun-tuo-ope-puhuu' tyyppisiä. eli historia, ussa ja bilsa ainakin. en nyt sano et rakastan kauheena paritehtäviä ja niitä mut jos sun päivät koostuu enimmäkseen siitä istumisesta ja kirjottamisesta siinä räjähtää pää koska sä et tee mitään sä vaan istut et puhu kenellekkään (vaikket normaalisti puhukaan) ja silleen slkjdflksjdlfkjsdlkfj. sitte yleensä vielä ne aiheet ei edes kiinosta joten moi tässä erittäin tylsistyneenä kirjoittelen olispa tunti jo ohi huoh huoh huoh.

4. ihmiset saatana!
miks ne on niin vaikeita? miks ne ei tajua? miks niitä kiinostaa? miks niitä ei kiinosta? ei mainihte nimiltä koska mun tyylillä just ne tyypit jotenki EN TIEDÄ MITEN IHA NSAMA näkis sitten tämän mutta hei sinä

tyyppi/tyypit koska tää soveltuu useaan - sori oon awkward musta oot ok ja äskenkin mietin jotain ns avausreploja joita voisin sulle sanoo koulus et sitte jutskattais ja silleen jeejee mut tiijän et sit in da REAL life kun tulis tilanne et hei nyt sanot sen niin oon tällanen :|. sit jälkeen päin hävettää koska sä oot silti suht kiltti ja kiva mua kohtaan ja mä NÄÄN että sä oot silleen :/ jaaha toi oliki tollanen ei toi mitään osaa tai tajua huoh meen mun kavereiden tykö moi

tyyppi sori siis argh miks en osaa sanoa mitään argh ssdlkfjlskdjfsldkjf. ja mua nolottaa! ja ärsyttää! tyhmä maailma tyhmä aika tyhmä mun tuuri miks näin argh argh argh. mä oikeesti varmaan *** ** en tiijä koska en oo koskaan kokenu mut asia on niin niin niin niin ... NIIN sellanen että siis siis siis. MIKSI. ja oon 99% (koska ok en haluu olla täysinvitun ankst) varma ettet jaa mun mielipiteitä tai tunteita mut en voi sille mitään, sun vika mitäs oot niin *** !! tavallaan toivon etten ois ikinä tavannu sua mutta tavallaan en koska tää on niin ** aikaa mun elämässä että en vaihtais tätä mihinkään vaikka tiedän että tästä seuraa niin paljon *** et kumma jos en kuole.