aamu alko äksyissä merkeissä ja halusin tappaa kaikki ja nukkua viis päivää. mikään ei onnistunu ja ennustelin et perkele ihana päivä varmasti tulossa. koko edellispäivä oli tuntunu ihan perjantailta koska koulussa piti käydä vaan tekemässä taloustiejon koe ja sitten kävin vähän shoppailemassa ja sitten laiskottelin oikeeeen kunnolla. sitte perjantaina pitää ihtensä kiskoo ylös klo 7 että ei, vielä tänää kouluun!

eka tunti mulla oli psyko 8a eli ihmissuhdekurssi. siellä oli jotain 25 tyttöä ja 6 poikaa. mut kaikki ei ollu paikalla koska olivat siellä vaelluskurssilla mutta siis joo. hyyvin tyttöpainotteinen. sielä oli kaks tutustumisjuttua. piti esitellä sun pari ja sitten toisessa meillä oli mielikuvitukselliset kartanot ja niissä esim isäntä emäntä jne ja sun piti luokasta poimia että kuka on mikäkin. lopuks se ope kysy että ihmetyttikö ketään joku asema mitä sai ja mä viittasin ja tietty se kysy multa. no joku sano että iiris puutarhuri ja olin silleen jaa-a why on the earth?!

puutarhanhoito on ok mut jotenki vastustan sitä koska mun biologinen äiti on kauhee viherpeukalo ja monet muistot siihen liittyen liittyy puutarhanhoitoon ja yäk.

se ope sit kysy ääneen että no selittäkääpä miksi iiris sai tämän roolin ja oli sellanen pitkä hiljasuus. jeejee . . .. hmm ehkäpä siks kun kukaan ei tunne mua ja ne vaan änki nimijä listaan?

sitten oli ruotsia. sonja oli siellä! ollaan kyllä aika pintafrendejä nykyään. puhutaan vaan jos meillä on sama kurssi. jeejee 9-vuotinen ystävyys muuttu tällaseks jeejee. no enivei ei se mua haittaa aina kaisalla ja sonjalla oli muita piirejä ja sellasta, mulla oli vaan ne. (selvennystä jos kiinostaa?)

mulla on jo melkeen vakkaripaikka siellä luokassa kun ainakin kaks kurssia oon istunu siinä pulsassa ja nytkin menin siihen. koska suht paljon tyyppejä oli siellä vaelluksessa niin me ei hyökätty kappaleen kinppuun. meillä oli tietovisa nääs piti muodostaa 3 ryhmää ja sitte jokanen ryhmä sai sellasen pakan kortteja joissa oli svenska kysymys ja ABC vaihtoehot.

olin ryhmäs jonin, aleksiksen, nikon, tatun, annikan ja yhen apitytönkansjonkanimeäenmuista. se oli hilpeää! piti kuunnella oikeen tarkkaan mitä ne kysy ja sit yhessä mietittiin että jaa-a. hihittelin koko aika. ii 'tsihihi' niko 'sä et saa vastata koska näit!' ii ':O en kyllä nähny!'

oli aika avoin/vapaa se ilmapiiri tai silleen tosi vaikee kuvata mut rento. tuijjottelin sitä jonia hehehe. yhessä mun kysymyksenlukuvaiheessa kysyttiin jotain euroviisujuttua ja sit siinä oli enkuksi se kappaleen nimi ja aloin lukeen sitä silleen'flyy' (eli ei miten äännettäs 'flai) ja repesin vähä

sit mul oli hyppäri koska rakas ro:ni oli vaelluksella ja sen tunnit oli peruttu. menin vaivaistaloon ja söin dominoja ja join kuumaa pappan viinimarjamehua pappan kaljatuopista, katoin telkkaria ja suomensin sen ruotsin kappaleen.

sitte mulla oli kaksari pilsaa ja tuntu että kuolen kun väsytti ja tylsytti ja lähetinki arskalle txt
en sittekään tiiä jaksanko kössiä tänään. mua väsyttää hitosti koeviikon jäliltä. mun pitää linpata loput lehet ja huominen mainoskeikka on raskas niin ehkä mielummin katon pari leffaa (star trek ja transformers 2 !!) dataan ja meen nukkuun. MUTTA tää ei oo final answer, pitää kattoo sitte ku oon kotona mut aattelin jo ennalta varottaa mahollisesta ""pettymyksestä""

vika tunti ois ollu musiikkia. ootettiin siellä joku 20 min mutta sitä opea ei näkyny. porukat alko yksitellen silleen 'no vittu lähetään' 'joo, lähetään' mäki olin silleen että joo ei se taida tulla mutta koska pitäs bussilla mennä kotija niin mikään hyöty mun lähtä minnekkään. siinä yhessä vaiheessa ne keittäjät tuli siihen jotain että opeako ootatte? joo.. no lähtekää kotiin :D ei me vihitä! no saatte meiltä luvan! no ok! ja sit kaikki me loput 7 lähettiin kans.

tulin kotija, söin, linppasin, datasin, sit mentiin pelaan kössiä parien onkelmien kautta, mut siitä pelistä ei tullu mitään koska ankstasin (vitun pms oikeesti!!?!?!?! aamulla olin :( sitte :) sitte :( . .) ja ei kiinostanu ja vaan jotain hommailin ja höpötin ja dslfkjsldkfj.

isi 'tapelkaa! mää otan aikaa'
a 'mä oon 13 ja en ankstaa noin paljo mitä sä!'
ii 'no mulla on pms!'
a 'no ... AIJAA?'

kotona katoin star trekin ja oli aika huono 8<

nyt väsyttää sikana taijan mennä ihan just zz ja kello ei oo ees 00