And she said, it's pretty
but you hate yourself,
I can hear it clear as day.
And I say, a sin like this,
it sounds worse than it is.
I'm okay, okay.
I'm okay, okay.
Just stay, just stay.

oli taas niin jees vs paska päivä! koulussa olin puolet päivästä jees puolet iha vittuntunu. sama homma kotona.

aamulla sato vettä ja piti laittaa sajetakki päälle mutta silti mun oikee polvi kastu ja oli tosi ällö koko päivän.

psykossa oli enenpi sellasta väsymystä ja olin hiljaa, tarkkailin muita. oon aika friikki. tykkään chekailla muita. ja kuunnella. oon kauhee kyylä. mut senhän kaikki jo tietääkin. no news.

hissa 3sta oli eka tunti. sielä oli taas vaihteeksi vaikka ja ketä. iso ryhmä. sonjaki oli siellä. se ope heitti hyvän läpän. siinä ryhmässä oli emilia voltti. pekka voltti. sit se sano jotain 'jaa ootteko sukua' ja pekka nyökytti 'sisaruksia?'ja puisti päätään. sit se jatko nimienlukemista 'EIKÄ. täälä on KOLMANSKIN voltti! :D KOLMOISVOLTTI!' ja kaikki repes. ok huonosti selitetty mut myhäilen yhä kun muistelen. hyvä vitsi. se ope on muutenki kova heittään läppää. se kävi ilmi jo taloustiedon kurssilla mutta he he he silti. joskus ne menee vähä yli mut. ihan ookoo äijä.

aloin itekkin miettiin et mitäköhän sukua ne kolme on keskenään. ne on vähä samannäkösiä? musta sen yhen vanhemmat on eronnu et oiskohan sisarpuolia mut se sano että ei sisaruksia niin.... hmm

ruokavälkällä ajoin matkahuoltoon. sonja kyllä pyys mua syömään mut sanoin et pitää mennä ostaan bussikortti mikä oli täysin totta mutta jos en ois menny niin en ois lähteny sen kanssa siltikään. yäk. sosiaalisessa kanssakäymistiltanteessa syöminen? NO THANKS.

oisin siis ostanu uuen bussikortin. siellä se akka sano että jaa onko sulla se vanha kortti ja ei ollu. pitkä tarina (ei oo) mut kuulemma ei tarvi ostaa joka lukuvuonna uutta korttia kuten mä oletin ja sit me riijeltiin siitä paperista ja sit sit sit argh. eli en saanu bussikorttia. se eka lataus pitää suorittaa matkahuollossa :))) ja jotain.

no sit aattelin et perkele, jotain mun pitää saaja aikaseksi! niin ajoin smarkettiin et oisin ostanu sen bilsa2 kirjan. no siellä oli niitä mutta ei mulle :)) sit ajoin takas koululle ja myöhästyin mussan tunnilta vähän. vapaana oli vaan paikka eturivissä, keskimmäisin penkki, open eessä. (mussan luokassahan ei oo pulsia vaan kaks riviä penkkejä) jesjesjes.

eka aattelin että en kyllä laula liikutan vaan huulii mut paine kasvo kun kaikki laulo. KAIKKI. koko luokka kajahteli. siitä mä sit löysin itteni kans laulamasta täyttä häkää. hyi että. vierustoveriraukat. laulettiin viidestoista yö ja pikkuveli. sit me leikittiin ketjuleikkejä eli käsikädessä koko luokka tehtiin sökkyröitä ja kaikkea. oli ihan hi hi hi.

aika kiva ryhmä. mut toisaalta ei. 99% on sellasia megamusikaalisia osaa laulaa jne. 1% on sit minä joka on kaikkea eimusikaalista ja epälaulavaista.

sit oli kaks ussa3 ja ne oli aika -_____________- jos kalle pitäis ton ussa3 ois varmasti mielenkiintosenpi mutta koska sen pitää minun rakas RO'ni kirsi niin aika evvk.

kotona olin ankst. itku oli jostain syystä koko aika kurkussa, mikään ei huvittanu. söin kauheena. jotenki aloin aatteleen tulevaisuutta ja mun paskaa mitäänsanomattomuuttani ja ei vaan huvittanu. ai mikä? no tää paska. mikä musta ees tulee? en mä osaa mitään. ei mua kiinosta mikään. ja aloin miettiin pappaa  ja voi hitsi oon kohta 18 se ei oo sielä voi hitsi on joulu se ei oo sielä.

sit .... huoooh kaikkee mahollista. mut ku pääsin vähä floodaan niin mieli kirkastu mut jepjep ei oo kyllä maailmanvallottaja olo edelleenkään. mut huh! ens viikon pe alkaa syysloma koitettaas täs sinnitellä.

en vaan kestä tota jaksoo kun se on sitä istumista. toi psyko ja ruotsi on pelastuksia ja ehkä vähä mussaki. hissan aiheet on suht mielenkiintosia. siltiiiii. tykkään enemmän jos on kieliä. ja ku en puhu mitään. se on tosi outoa. en mä nyt normaalisti kauheena puhu (jeejee saan itteny kuulostamaan aina vaan säälittävämmältä) mut silleen. ekassa jaksossa oli tyyppejä joitten kans puhua ees jonku verran ja tiina oli ranskassa jajaja. no ok nyt on sonja hissas ja ruotsis eli aika lailla sama homma. luulen et kärjistän tän hetkistä tilannetta koska oon niin ankst.

 :(

And I'm grabbing at a feeling now
that I can't ever name.
Some sign post to remind me
how I wanted things this way.