eka tunti oli tuskaa kun mulla ei meinannu pysyä silmät auki. nukuin hyvin ja aika paljon mutta silti! eka nukuin kirjastossa ja sitte tosiaan siellä hissoissa. tuskaa tuskaa tuskaa. mut ekaksi välkäksi se ope jätti luokan ikkunan auki ja tuli jäätävä ilma niin pysyin hereillä ja vähä virkistyin.

mussassa kanteleen soitto jatku. mut håhå enpä soittanu yhtään :-) jag hade en gitarr hela tiden. sit käytiin jotain polskajuttuja ja sitte tanssittiin jotain. sellasia tyhmiä. piti olla parijuttujaki tai ei pitäny mut sit kaikki oli ja lähin siitä yksikseni hyppeleen mutta sit sdölfkjs greta sano et oo mun kaa olin et ok sit jotain ähistiin siinä että tää on perseestä, mitään tanssia mielummin laulasin tän piti olla mussaa... ja oon niin sekasorkka jaloistani että. juu.

RO'tunneilla sain satkua ku en ollu muistanu merkitä mun valintoja wilmaan ja sit saatiin jaksotoikat. sain äi#4 9! ja olin saanu kaikista teksteistä+puheesta+keskustelusta 8, vaan piratismiteksti oli 9-. silti 9. ja tunneilla en pukahtanu ylimäärästä sanaakaan. wow. sekottikohan se ope mut johonki toiseen? pitää tarkkailla vaihtuuko se oikeeseen. 

oon suorittanu 33 kurssia. näillänäkymin näyttäs että saan sen 75 kasaan mut nyt on suurenpi huolen aihe - tosiaan mitä ihmettä kirjotan YOssa?

bilsa on niin masentavaa kun en tajua mitään.

sedan har jag bara studerat svenska. men jag kan inte någonting. det är ledsent. tråkigt.  och helvete hur trött jag är! klockan är tjugo över två. på morgonen. hehh. men om jag är trött när jag kommer hem efter skolan, jag ska gå och sova. ju jag ska ha läxor men who cares. efter morgon det är bara två dagar tills semester. jag kan studera vad jag har missat sedan.... eller hur? ojdå jag gillar den här sång. heh jag har inte gjort mina ånda läxor. biologi och religion... lort! också om jag orkar jag ska titta den nyaste harry potter film. :-) ♥

neeeeeeej. jag kan inte vidare. så trött. jag ska vara så döda i morgon. fitta.

det här är mitt liv. jag faktiskt är så här dålig. skola skola skola. musik musik musik. filmer filmer filmer. jag skulle vilja ha mer men .... okej. för djupgående.

god natt!