nukahin joskus HIEMAN ennen aamuviittä :)) en tiijä ihan tyhmää. join kaffea kaks cuppia koulun jälkeen kun olin niin peloissain et en jaksa alkaa lukeen ja silleen alskdjalskjd. sit illalal ei väsyttäny yhtään. floodasin vaan kauheena. mut onnex oli seuraa! <3 taisin jotain avautua joillekki mut onneks en muista siitä mitään. no se tulee vainoomaan jos tulee.

kaks ekaa tuntia oli historiaa ja täytyy sanoa että ei ollu kivaa. yhtään! meinasin koko aika nukahtaa ja sitte kaupanpäälle katottiin joku dokkarinpätkä ja voi että. nipistelin itteni verille et pysyisin hereil.

välitunnilla kävin ettimässä enkun opee kun mun pitää ens jaksossa suorittaa en4 itsenäisesti. sieltä loppu just tunti ja ootin et ne ihmiset valu ulos ja sit se jotain mulkas mua ja selitin mun juttuni ja sit se jotain oli et joo mee pois ei nyt :(( sit vitutti ja kun olin niin herkäl pääl niin kumma kun en alkanu itkeen D:

taloustietoaki meillä oli vaan yks tunti. ois välitunti alkanu niin se ope sano että 'tuota. miten ois. mulla ois enää sellanen vajaa 10 min asiaa ja teillä ois nyt 10min välkkä ja sitten toinen tunti. jos ei pidetä välkkää ja pääsette sitten pois? multa kun tosiaan loppu asia, kirja on sit käyty läpi'

eli et jeee mulla oli siinä sit joku 70min hyppytunti. olin vähä ankst ja mietin et apua kerkeisinkö esim kävellä mummulle ja nukkua siellä sen ja tulla takas jajajajaj. mut loppujen lopuks olin sit koulul ja luin venäjän sanoja ja jotain paskaa. :(

oli ranskaa ja oli venäjää myös. viimenen venäjäntunti ikinä hallelujaaaaaa ELLEI sit apivuonan tuu vajetta niin voisin käyä esim kakkosen ja silleen lol. mut toivonmukaan ei.

kotona luin vähän ranskaa lähinnä oon olli tosi törkyväsyny ja oottanu et kellon on sen jonku verran et voisin mennä nukkuun. välistä taas ei oo sit väsyttäny olleskaan ! en mää kuitenkaan nukkunu kun vaan joku öö vajaa 3 tuntia.

huomenna ois se kiellettykirjakeskutelupaska. etein googlest tosta kirjailijasta tietoo mut en oikeesti löytäny mitään. ja luin ton kirjanki joku viikko-kaks sitte et en muista siitä mitään D:: perkele. ihan sama.

mua pelottaa ihan sikana nää kaikki kokeet. ihan sikana. nyt on jo tiistai ja en oo vieläkään lukenu hissaa tai yyhoota. viikonloppunakaan en kerkeä kauheena on lauantaina hautajaiset ja mainokset ja sunnuntaina nukun varmaan tyyliin 3 päiväl ja sit oon koomas muuten. DDD:

ja pitäs myös keretä laskee noita matikkajuttuja kun en oikeen tajua! mulla on ainaki 20 tehtävää joita en oo tehny, siis läksyistä, sit me saatiin harjotuskokeita ja niistä kuulemma 3 tulee suoraan kokeeseen! ja myös pitäs tehä yks toinen harjotus joka käyvään sit läpi valmistelussa.

hohoho tällast musaa on löytyny lately;

lion

onoah

pilot

hifranceff

 

mulle tuli postiaki

1253639648_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

mutta :(

ffffff

ei helvetti kello on puol yheksän ja oon menossa nukkumaan.